U skladu s člankom 11. Pravilnika o vođenju studentskih udruga i drugih studentskih organizacija, od 8. srpnja 2008. g., Sveučilište je dužno jednom godišnje provjeravati status registriranih studentskih organizacija studenata, a zastupnik studentske organizacije dužan je dati istinite i cjelovite podatke o udruzi.
Molimo Vas da prijavite Sveučilištu u Rijeci svaku promjenu podataka u odnosu na dostavljeno Rješenje o upisu studentske organizacije u Registar studentskih organizacija. Promjene se odnose na promjenu statuta udruge, promjene naziva udruge, promjena adrese sjedišta, promjena osobe ovlaštene za zastupanje ili prestanak postojanja studentske organizacije.
U slučaju ne ispunjenja obrasca – Izjava o nepromijenjenom statusu, odnosno prijavi promjene, udruga neće moći ostvariti sredstva na javnom Natječaju Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci za financiranje studentskih programa u 2016. g.
Potrebne obrasce i dopis rektora možete preuzeti ovdje:
- Dopis rektora
- Obrazac broj 3 (Zahtjev za upis promjena u Registar studentskih organizacija)
- Obrazac broj 5 (Prijava prestanka studentske organizacije)
- Obrazac (Izjava o nepromijenjenom statusu)
- Pravilnik o vođenju studentskih udruga i drugih studentskih organizacija