Poštovane kolegice i kolege,
ovim putem Vas podsjećamo na uvjete korištenja sredstava odobrenih temeljem Natječaja Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci za financiranje studentskih programa u 2017. godini propisanih i Ugovorom o pravima i obvezama korištenja sredstava dodijeljenih Natječajem u članku 2. točki 5. koja glasi „Svi zahtjevi za: plaćanje, akontaciju/refundaciju odnosno isplatu novčanih sredstava moraju biti predani najkasnije 15. studenog 2017. godine.“
Navedeno je određeno radi pravovremene obrade dokumentacije i pripreme financijskih dokumenta koje smo kao Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci obvezni pripremiti sukladno aktima Sveučilišta u Rijeci.
ZAHTJEVI ZA PLAĆANJE/AKONTACIJU/REFUNDACIJU
Molimo Vas sve da do ponedjeljka 3. prosinca pošaljete zahtjeve i to kako slijedi:
- Zahtjev za plaćanje ili akontaciju na email placanje@sz.uniri.hr
- Zahtjev za refundaciju na email refundacija@sz.uniri.hr
ZAVRŠNI IZVJEŠTAJ
Ovim putem Vas također podsjećamo da je rok podnošenja završnog izvještaja sukladno članku 4. točki 3. Ugovora trideset (30) dana od dana završetka programa, a iznimno do 10. siječnja 2018. godine u slučaju završetka izvođenja programa nakon 12. prosinca 2017. godine.
Molimo sve da završne izvještaje pošalju na email zavrsni.izvjestaj@sz.uniri.hr.
Također molimo da sa završnim izvještajem ne šaljete zahtjeve za plaćanje/akontaciju/refundaciju već iste šaljete odvojeno.
PRENAMJENE
Rok za podnošenje zahtjeva za prenamjenu je također 03. prosinca 2017. godine i to na email prenamjene@sz.uniri.hr.
Posljednji rok za predaju zahtjeva za plaćanje/akontaciju/refundaciju/prenamjene je 03. prosinca 2017. godine prema gore opisanoj proceduri.
U slučaju prekoračenja roka gubite ostvareno pravo na dodijeljena sredstva, te Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci nije obvezan postupati po zahtjevima zaprimljenim nakon navedenog roka!